fredag 2 december 2011

It´s called tidsfördriv.

16:21

Jag behöver verkligen någon som kan hjälpa mig med min bloggdesign. Anyone? (a)
Den är så sjukt tråkig att det tar emot för mig att gå in och lägga in ett inläg..still, here i am, en fredag.
Jag väntar på att babe ska komma och mysa med mig och missa idol som vanligt och sen se någon annan konstig film ^^

Imorgon är det skansen som gäller för då ska mamma och sambon vara barnvakter så jag och babe följer med. Har inte varit på skansen på typ hundra år, Så det blir kul och se om jag tycker att det är lika kul nu som jag tyckte för typ femton (?) år sedan! ^^

Jag har hittat en ny favoritlåt!
Skulle lägga upp den via videoinlägg om jag kunde men jag är o teknisk som sagt ^^
men en liten lägg kan man ju lägga upp i alla fall :)
http://www.youtube.com/watch?v=gM7Hlg75Mlo&ob=av2e
Ni missar något alldeles underbart fint om ni skiter i länken, det lovar jag.

Well, har inget mer att säga riktigt. har varit ego idag.
What do you think?


xD

well, thats all.
Puss och nye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar